3 februari 2013

Söndag och en klarblå himmel

Söndag och en klarblå himmel, solen är också framme och jag skulle vilja gå till världens ände. Underbara sol att du kan göra under för humöret, orken däremot den är då inte på topp. Men jag har hunnit med en hel del ändå denna helg. En massa måsten så som tvätt och stryk, städning och allt som hör ihop med ett hem. Tråkigt att göra men roligt när det är gjort.Efter denna underbara men kalla promenad trodde jag att jag skulle vara pigg och full av energi men nej då, luften gick ur mig och jag vill helst lägga mig och sova :/
I morgon är det vecka 6 och det är även Februari...vart tog Januari vägen?? dagarna går och veckorna springer, ändå så hinner jag ju inte med allt som jag vill, problematiskt det där....

I morgon kl 14.00 ska jag fixa mina naglar :D något jag aldrig gjort förut. inte hos någon professionell i alla fall. Ska inte förlänga utan fixa de som jag har som är ganska så långa nu för ovanlighetens skull, bara jag lyckas hålla dem det i morgon med ;) Ska bli skönt att bli lite ompysslad, önskar att förkylningen skulle lämna mig så jag kunde beställa tid på Movment och få min spa behandling, något jag riktigt längtar efter. men det hinns väl med längre fram...
I går startade melodifestivalen och för första gången på många år så tittade jag inte, orkade inte. trött på alla fjanteriet som är mellan alla låtarna. Tror inte att jag missade nåt för de låtarna som gick vidare var de jag trodde skulle gå. Blir kanske roligare att se finalen om man inte vet vilka låtar som är med ;) Tittade på film istället :) Nu blir det snart lite mat och sedan är det kväll, helgen går alldeles för fort. Men det är bara att ladda om för en ny vecka med nya händelser och rackartyg med alla goa trollungar ;) I morgon ska jag på Ipad utbildning, intressant. Hoppas man förstår nåt bara ;)
Ha det så gott :)

Lämnar er med en bild där jag kunde tänka mig att befinna mig just nu och en lång tid framöver... i solen och värmens land :)

Inga kommentarer: