17 februari 2013

Älskad och saknad.....

Hade en kanon kväll i går med nära och kära, god mat och mycket skratt. Känns bra att ladda batteriet med de inför de kommande veckorna. Var så kul att träffa syster yster nr två som bor i stora staden och hennes sambo. Det blir tyvärr alldeles för sällan. Jag är så glad att jag har dessa personer i mitt liv, hela detta goa gäng, ett gäng som jag är stolt över att få vara med i. Däremot är jag helt slut idag ;) det märks att man numera är en nattuggla, inte självvalt men när kroppen säger ifrån så är det bättre att lyssna än att fortsätta. Denna helg är dottern hemma :D underbart, har inte sett henne på över en månad och det kändes bra när hon hade lite föräldraabstinens ;) och ville komma hem så i fredags när jag åkte in så tog jag henne med mig hem, till familjens glädje. I fredags så var jag och bokade min tid till den nya tatueringen, J har skissat upp en bild med de fyra elementen och jag blev riktigt nöjd. Tror dock att jag måste vänja mig vid tanken att ha en sådan stor dekoration på min kropp då jag innan har valt att ha små och på ställen där de kan döljas.Idag blir det en lugn dag, inga måsten utan lite kakbak och frisk luft, förhoppningsvis så blir nästa vecka inte lika hård som den som varit :)

Idag har dottern och jag bokat vår resa till Paris i sommar :) Ska bli kul, har ju inte varit så där väldigt sugen på just Paris men det blir bra. Kul att ha något att se fram emot något :D

Idag är det den 17 februari och min pappa skulle ha fyllt 71 år. Saknar honom så mycket så det gör ont. Saknar hans närvaro och känslan av att kunna ringa, besöka och prata när jag vill. Men det är bara att inse att livet går vidare och hur viktigt det är att ta hand om varandra, vi som är kvar.

Var rädda om er nu, Kramizar

Inga kommentarer: