18 februari 2013

Idag är det ingen vanlig dag ....

Idag är det en ovanlig dag, jag är pigg :D Länge sedan jag gick upp så tidigt och fortfarande är pigg så här många timmar senare. Kan ju ( VERKLIGEN ) hoppas att det går åt rätt håll och att jag blir frisk. Idag slutade jag tidigt och begav mig direkt hem till maken, tänkte fixa och dona lite. men han bara starta tvättmaskinen sedan fick vi fin besök av bästa Farbror :) Fikade och pratade lite, skickade med honom alla bullar och kakor så där slapp jag köra till Nabben. Sedan blev det att starta tvättmaskinen och lite annat. Nu väntar jag på att bilen ska komma hem så jag kan åka och handla lite, ekar tomt i kylskåpet. Mer snö är på ingång och det gillas inte, men det känns bra att ha en Paris resa att se fram emot, kan ju hoppas det är varmt där då :) Men först ska vi ju till snö och kyla och åka skidor, börjar faktiskt se fram emot det, inte kylan men att komma bort med underbara personer som får mig att skratta. Blir väl kanske jag som får de att skratta när jag får på mig skidorna ;)

Kramizar :D

Inga kommentarer: