7 januari 2013

7 Januari och första arbetsdagen för detta år.

7 Januari och första arbetsdagen för detta år. Var lite motigt i går kväll när man skulle lägga sig " tidigt" ;) menar man har ju inte kommit i säng så där tidigt dessa sköna lediga dagar. Men efter mycket om och men lyckades jag somna för att vakan vid halv två och inte kunna somna om.... jag kan ju försova mig :0 Fjant maja så nu sitter jag här med grus i gögonen och vill helst bara lägga mig så förhoppningsvis så somnar jag snabbt ikväll och får sova hela natten. Men det var kul att komma tillbaks och träffa alla troll ungarna igen, många kramar och bus har det blivit. Slutade tidigt och efter en kort stund hemma så tag jag bilen och åkte till B-Måla och klippte mig.Ni som känner mig vet om min fobi för frisörer men idag gick det riktigt bra, ska fortsätta att boka tid så jag kan förbereda mig långt innan ;) har redan bokat April klippningen.... åkte direkt till Algots och fyllde på mat förrådet hemma, gapade tomt i kylen sen  hem och ja då gick luften ur mig. Har fixat lite sallad så det har vi ätit men nu ska jag inte göra nåt mer,bara va och ta det lugnt. Ha det så gott Kramizar

Inga kommentarer: