21 januari 2013

Internationella kramardagen och Ragamuffins :)

Otroligt men jag kom upp idag när klockan ringde vid kvart över fem. Trodde det skulle bli problem men icke sa nicke. Men jag skulle ljuga om jag sa att dagen varit lätt, rolig ja men inte lätt. har varit konstant svettig, hostat för två och tröttare än trötter. Tror allvarligt att jag somnade till på vilan men ingen tog skada av det, verken jag eller barnen. Det var så underbart att få krama om alla godingar idag och tror allt att de blivit lite större på denna vecka som jag varit borta ;) Ja ja dagen gick och när jag kom hem så stupade jag i soffan och halv slumrade ett tag, behövligt. Följde sedan med mannen och handlade så nu finns det mat i vår kyl ;) Fick ett väldigt roligt samtal där på Algots från min syster yster... Mathias fick sitt körkort idag :D STORT GRATTIS från lilla mig. så nu har alla kusinerna körkort och man får väl inse att de har blivit stora. Både jobbig och rolig känsla, allt var så mycket lättare när de var små, lättare på många sätt även om man tyckte det var jobbigt just då men det var små bekymmer nu är det stora istället. men i det stora hela är de 6 st härliga individer med härlig personligheter och charm till tusen. Glad att de finns i min närhet och att man kan krama om dem ibland :) Hem och jag hamnade i soffan igen, slötittade på ett katt program och hittade en katt som jag skulle vilja ha, en Ragamuffins. Googla den och se vilka underbara katter. De finns inte i Sverige dock men när det blir dags för mig att skaffa en ny kisse kanske de är godkända i Sverige :D otroligt söt katt måste jag i allafall få säga :).


Nu har jag laddat om batteriet och ska iväg till Solhem på möte med nattvandrarna, är ett tag sedan. Ska bli kul att träffa dem igen och pratat om våren.

Idag är det den internationella kramardagen så glöm inte att krama om era nära och kära.



Inga kommentarer: