28 januari 2013

Måndag och den startade med en rivstart ;)

Måndag och den startade med en rivstart ;) Kom upp utan problem ( konstigt nog) men så svart det var ute hu sängen lockade verkligen. men efter en god ägg macka så gick jag min lilla promenad till jobbet.  Fick hoppa in på en annan avdelning och det var kul, goa barn som skötte sig exemplariskt. Eftersom jag slutade tidigt så han jag knappt krama om mina trollungar men det kan jag ju i morgon. Flunsan har tagit nya tag på jobbet och jag hoppas verkligen att jag är immun från den nu :0 Annars blir jag tokig. Har varit på Apoteket och köpt D vitaminer som jag har börjat med i dag, två st tab om dagen så nu hoppas vi på mirakel, kanske inte på en gång men snart ;) Han med och fixa lite andra ärenden med skönt att sluta tidigt ibland. Sen hem och fixa lite mat, idag var jag extra snäll mot mina grabbar då jag ställde mig och stekte ragger med bacon, mycket poppis må jag säga men sen gick allt luften ut mig så nu åker mys byxorna på sen blir det soffan med en ny last, Glassbåtar. Himla smarrigt må jag säga.Kanske inte den nyttigaste dock men just nu behöver jag nog lite extra , nä det gör jag verkligen inte, skippar glassen tror jag allt ;).
Ha det så gott och var rädda om er :D

Inga kommentarer: