31 december 2012

GOTT NYTT ÅR 2013 :D

3 december 2012 det är idag det. förstår inte riktigt var detta år tog vägen och vad lite jag hann som jag tänkt mig. Har inte bloggat på ett tag för jag har inte haft tid eller lust, orden är slut. Mycket oror i kroppen och eftersom jag inte kan skriva fritt här längre så blir det att orden stannar kvar inom mig, bra eller dåligt ja jag vet inte riktigt....
Men julen har varit bra, mycket mat, paket och bra sällskap, är så nöjd. Känner även att jag börjar piggna till i både kropp och själ, ingen snuva, lite huvudvärk och ingen värk någonstans, denna ledighet var behövlig :) Och det bästa är att det är flera dagar kvar ....
Nyårslöfte... jag vet inte riktigt om jag ska ta något eller ?? man bryter dem oftast och blir besviken. men jag ska ta mer hand om mig själv och familjen detta år.Allt annat är ju ganska så oviktigt för mår man inte bra hemma med sina nära och kära då mår man inte bra någonstans heller. I går fyllde jag år :) grattis till mig. Men inte sjutton kändes det annorlunda för det, känner mig fortfarande ugn och ( dum) inte en dag äldre än vad man är i sinnet ( 35 ca ) och det kommer jag fortsätta med ;) Lite ledsen på avslutet blev jag men man kan inte styra över allt som händer och ibland blir det som det blir. är nöjd med dagen och alla goa människor som kom och firade mig, ni är guld värda. Så efter nyår blir det en tripp in till Kalmar och köpa mig en OBH Nordica Assistent troligtvis en chill röd med om pengarna räcker ;) orkar inte med bakeriet längre då handleder och armar sviker efter en stund,  men baka gillar jag ju så då blir denna maskin ett bra hjälpmedel :)

Ha nu en kanonkväll med vänner och familjer och var rädda om er och tänk er för med raketerna och drickan, för när spriten går in så går vettet ut. kramizar på er och ett stort

GOTT NYTT ÅR 2013 :D

Inga kommentarer: