14 december 2012

Fredagskväll :)

Ibland måste man göra saker som man inte vill, fasten det känns som om hjärtat delar sig av smärta :/ Är så jäkla jobbigt men men har man något val? Ja kanske men inte fasen vet jag vad som är rätt eller fel, man kan ju bara göra det som man tror är bäst och hoppas på det bästa.... ont gör det i alla fall och jag är så rädd att det ska gå åt helvete och att man mister någon :/
Mår bättre idag, lite värk i magen men fått behålla allt sedan i går kväll, bra. Gillar inte att vara magsjuk och tack och lov är jag det sällan. Har faktiskt tagit mig en tur på köpingen med sonen som sällskap men det var tur han var med för benen var allt lite darriga när vi kom hem. men vi hann med en hel del, var en sväng på Lantmännen och köpte mer fågelmat och en liten nöt som jag fyllde med nötter till de små liven, det uppskattades :)



 Nu blir det lite mys och en lugn tv kväll i soffan.
Ha det gott och var rädda om er :D

Inga kommentarer: