10 december 2012

Det snöar ute .....

Det snöar ute, om ni inte visste det. Många sitter säkert och svär över snön men man måste faktiskt erkänna att lite mysigt är det allt :) Haft en mysig dag på jobbet idag, lagom med barn och lugnt och skönt, dessa dagar är sällsynta och när de kommer så uppskattas de både av barnen och personal. Älskar varenda unge så det är ingen klagan på något sätt. Det börjar dar ihop sig till Lucia och det ser vi fram emot och i år ska jag inte missa kyrkan som jag tyvärr gjorde förra året :/ gillades inte.Ska självklart fira på jobbet med och måste säga att alla dessa tre åringar är bedårande söta i sina kläder :D Finns ett stort utbud med kläder till barn idag till skillnad när mina var små, nä det är inte 50 år sedan även om det kanske lät så ;) Men det kan hända mycket på 15 år eller hur...
Är så sjukt nöjd med mitt vardagsrum, att kunna sitta och ha en massa ljus tända och bara njuta är så underbart. Lovar att ta lite kort och lägga ut men just nu är det för mörkt.
Snart dags för en ny gaddning :D me like ett gift som är svårt att komma ifrån men denna gång är det en liten till så tror ingen kommer lägga märke till den ;)
Nu önskar jag er en trevlig kväll och måste ni ut på vägarna så ta det lugnt klass 2 varning i länet...

Inga kommentarer: