20 februari 2012

Tankar och medkänsla ...

Idag är det en vanlig måndag i en vanlig månad, februari. Jag har gjort allt precis som vanligt. Sovit, ätit, jobbat, gått hem och kommer snart sova igen.... Tur att det är semledagen i morgon ;) då blir det en dag att minnas eller magen lär ju göra det när den fylls med härliga stora semlor ;) Älskar verkligen semlor :) Varit runt som vanligt bland mina bloggar och en del gjorde mig glada och en del ledsna. När folk delar med sig av sina liv så känns det ibland som att man är med på ett hörn och i just detta fall blev jag berörd på det ledsna sättet. Nu vet jag att personen är en stark och underbar person som kommer klara allt som kommer i hennes väg. Men som sagt man vet aldrig vad som händer i ens liv, idag eller i morgon. Allt är en utmaning på alla sätt och vis och ibland är det bra att kunna vända blad och börja om men inte fasen är det lätt..... Tusen kramar till dig vännen, finns här om du behöver :) Vad händer ikväll då? En vanlig fras på facebook har jag märkt. I detta hushåll är det då inte mycket på schemat, mannen är i garaget och jag har hamnat som vanligt framför datorn. Men måste erkänna att det är betydligt mindre tid är förut så jag har skärpt mig, kanske bara lite men ett steg i rätt riktning ;) Ha det så gott :D

Inga kommentarer: