19 februari 2012

Söndag med sol :D

Trött idag, det märks att man inte är van att vara ute och svira om nätterna ;) Men det var skit kul i går, god mat och mycket underhållning ;) Gillar våra träffar eftersom de är så lätta, lätt folk att umgås med, folk som bjuder på sig själva och är naturliga. Men man får ju lida lite dagen efter även om man varit nykter ;) I dag är det söndag och jag njuter av lugnet, mannen är lika trött som jag och halv slumrar i soffan och det får han. Själv planerar jag att gå in till köpingen och sola lite. Känner att lite färg skulle inte skada.
Melodifestivalen !!! Ja vad säger man, det blev ju en skräll i allafall och jag hoppas verkligen att Ranelid inte ska representera oss i Maj. Låten kommer säkerligen bli en hit men nä inte i min smak. Gillade dock Molly´s låt men mest hennes hårfärg... vill ha den. Någon som vet vad det var för färg??? dela gärna med er av den infon i såna fall :D Har länge funderat på att färga håret mer åt det röda hållet men det blir ju aldrig av, men nu är det verkligen dags att boka klipptid och färgning för annars blir jag säkerligen en grå randig tvätt björn ;) de gråa envisas ju att ständigt återkomma ....
Nä solen skiner utanför så dags att fixa till sig och ta sin promenad med solning :) Ha det så gott :D

Inga kommentarer: