17 februari 2012

Beroenden och Buzzdor :D

Har upptäckt att jag har ett beroende :0 Pinsamt värre att behöva erkänna detta men så är det. I förgår tyckte några här i M-ås att de skulle göra inbrott på Netto, alltså måste man klippa av kablarna till Mönsterås kommuns infra nät !!!! Larmet ligger väl inte på dessa kablar heller..... Varit utan nät då i två dagar och då insåg jag mitt beroende och blev lite mörkrädd. Hur kan det bli så ? att man måste bara ut på nätet och kolla.... Så nu ska jag försöka att minska ner mitt beroende. Men börjar i en lagom takt ;)
Idag fick jag ett meddelande om att jag är med och testar ett nytt kaffe på Buzzdor  :D blev skit glad, alltid lika kul att få testa nya saker.

Så nu väntar jag med stor spänning på att paketet ska komma hem, v 9 verkar det som att det kommer. Har ju på äldre dagar lärt mig att dricka denna dryck, är fortfarande mest frälst på cappuccino, men kaffe ( vanligt) går bra med. Fast bara en kopp om dagen typ annars bråkar magen.  Måste säga att det är skönt att det är fredag och denna helg som så många andra är inget planerat, joggingbyxan på och bara en massa mys och lugn. Mår mycket bättre i alla anseende men känner ändå att jag inte är hundra och vad kan vara bättre än att ladda batterierna än hemma :) Dottern kom hem med och det gör ju inte saken sämre, även om det bara är en natt så gillar jag att ha henne hemma :D Nu ska vi fika på vaniljhjärtan och sitta vid brasan och njuta. Hoppas ni med får en kanon kväll/helg och glöm inte att vara rädda om varandra :) Kramizar

Inga kommentarer: