23 augusti 2015

Söndag

Kan man sakna det som varit? kan man känna att man skulle vilja dra tillbaka tiden och göra saker annorlunda, nä och inte vet jag om det skulle hjälpa. Men när man ser någon fara illa och man inte vet hur man ska göra då känns det. man kan bara vara där och stödja och ställa upp så mycket man kan och hoppas att allt löser sig.
Mina dagar går i 120 och jag hinner knappt andas även fast jag känner mig lugn, försöker inte stressa och tänker till 2 gånger innan det händer, annars kanske det skulle smälla. Är en ganska lugn person men det finns ju vissa gränser även för mig ;)
I går grillade vi med de bästa, god mat och massor med skratt. fick lära mig allt om golf på ett par timmar så nu är man fullärd ;) nä skämtar. Mannen blev väldigt intresserad dock och verkar vara sugen på att testa och det tycker jag är bra. En hobby bör alla ha, hoppas jag hittar en med snart. Nu blir det en lugn promenad ute på Oknö, bäst att passa på när solen skiner.
Ha det så gott och massor med kramizar :D

Inga kommentarer: