17 augusti 2015

Kan ju hoppas att morgondagen blir betydligt bättre....

Mycket snurrar just nu, mycket nya intryck och känslor. Är trött dygnet runt och det värker i min höft. Jag önskar att jag fick sova en hel natt vakna utvilad så man orkade med allt som stör en på dagen men nej. Istället är det irritation, ilska och lite tålamod som styr mina dagar. Mycket tankar om allt som hänt det senaste året och alla varför ????? är trött på att hela tiden göra alla andra glada och själv må skit inombords. Tror jag ska lämna all skit bakom mig och börja om, sluta krusa, sluta göra som alla vill men inte jag, sluta oroa mig och börja njuta av livet i stället för som det känns just nu så vet man ju inte alls hur framtiden ser ut, den kan snabbt ändras på många olika sätt. Har mer än en som mår dåligt i min närhet och jag vet inte riktigt hur jag ska göra för att kunna ge så mycket stöd som möjligt, tycket inte om att se ledsna ögon, se smärtan och ångesten utan att kunna lindra den. Men känner mig själv, jag skulle aldrig sluta bry mig, ställa upp även fast jag enbart får skit tillbaka.

Detta är en dålig måndag, kan ju hoppas att morgondagen blir betydligt bättre....

Inga kommentarer: