1 september 2014

1 september, officiellt höst

1 september, officiellt höst, fast i dag har det varit en underbart härlig dag med sol och massor av värme. Men det är nog bara att inse att sommaren är slut och jag hoppas på en underbar höst med massor av härliga färger, hög luft, kyliga morgnar, massor med tända ljus och mys i soffan. Är nöjd efter denna sommar så jag kan ta lite höstkänsla nu. Har nu jobbat i tre veckor har idag påbörjat min fjärde och allt känns precis som vanligt, konstigt nog är jag precis lika täppt i näsan som jag var innan semestern och hela våren men inte en endaste dag under hela semestern :( så trött på detta om den nu är något jag inte tål kan de väl hitta vad så jag kan ta något emot det. Att ständigt vara täppt och ha tryck i bihålorna kan knäcka vem som helst. Men jag kämpar tappert på ;)
Men är lite orolig inför helgen och mitt Tjejmil löp, har ju inte precis kunnat träna när man är genom täppt, men men får väl känna efter och springa därefter, är ju mer denna helg än att springa ;) Shopping, god mat och sällskapet är helt ok för mig.
Idag har jag höst städat huset, slet som en tok men nu är det så fint så, när solen skiner och det är 30 g ute finns det roligare saker att göra än att städa, så det har varit lite si och så med det ;) men vad gör det, lite skit har ingen dött av. Nu ska jag hänga upp den sista maskinen tvätt innan det blir soffan och titta på ingenting, för det finns inget att se tyvärr är bara om valet och det orkar jag verken se eller höra på, de ljuger ju bara ändå, lovar en massa som de inte håller sen så.......

Ha en myskväll och var rädda om er :D

Inga kommentarer: