26 september 2014

Ja hur mår jag egentligen ?

Idag fick jag en fråga, hur jag mår egentligen?? ja hur mår jag egentligen ? Trött, stressad och allmänt låg annars mår jag kanon ;) Nä skämt åsido, jag är tröttare än normalt och då är det bara september hur ska jag vara i december då :0 tycker jag vilar, äter bra och är snäll mot mig själv men det verkar inte kroppen tycka. Så jag lovade personen i fråga att varva ner, hur nu det ska gå till och tänka om mina dagar... ja vi ger det ett försök nästa vecka så får vi se ;)
 Har bestämt mig för att börja på gym nu i oktober, vet inte om det var så genomtänkt ( skämt ) men det kommer vara välbehövligt för min kropp, helst ryggen och axlarna. är dock arg på mig själv att jag släppte allt efter Tjejmilen, inga promenader eller springning dumt när jag hade det i benen, ja jag kan bara skylla på mig själv.
Dottern kom hem i dag och det gör mig glad, glad att bara se henne. Min prinsessa som ger mig så mycket att det inte går att beskriva i ord, älskar henne så ofantligt mycket. ja självklart älskar jag min son lika mycket men honom ser jag ju varje dag <3 :="" av="" dda="" er="" fredagen="" helg="" njut="" nu="" och="" om="" r="" resterande="" var="">

Inga kommentarer: