22 september 2014

Somliga dagar....

Och så kom regn och rusk med besked, vilken tråkig väder dag detta har varit. Fast väderguden var ändå på vår sida på förmiddagen för det var uppehåll ända tills vi gick in, pluspoäng för det. Mina pojkar kom hem sent i går, trötta men nöjda. Men det blev sent i säng och sent ur sängen, inte bra :/ så idag har jag gått på sparlåga. Slutade dock tidigt så jag gick hem och mös med älskade kissen och tittade på scandal som jag spelat in. Har faktiskt bara gjort det och det känns helt okej eftersom jag höll på somna hela tiden så behövde jag det troligen.
Är en sak som bekymrar mig, vet bara inte hur jag ska lösa det. Hur kan man göra andra illa utan att visa någon ånger? stort frågetecken för mig....
När man älskar någon så gör man väl allt för den personen eller? inte ställa kompisar mot varandra och tvingas se saker man inte vill se för att det sårar så otroligt mycket. Blir ledsen och vet inte hur jag ska ställa mig till det, blir så trött på alla intriger.....

Nu ska jag slänga mig i soffan och mysa med alla ljusen och katten och har jag tur kommer sonen och gör mig sällskap :)
Var rädda om er.

Inga kommentarer: