24 augusti 2014

Söndag :)

God morgon, strålande sol och nästan blå himmel kan inte bli en bättre början på dagen. Tog lite sov morgon idag skönt när man kan. Idag har jag inget inplanerat, ska ge mig ut på en skön promenad och springa lite också, måste testa hur mycket jag klarar eller hur mycket knät klarar. Har haft lite känning nu när jag har jobbat så är lite orolig över att jag ska få ont, så ingen asfalt än.
Hade lite nostalgi med Youtube igår. Lyssnade på flera av banden från årets Sweden Rock och längtade tillbaka något enormt, dessa fyra dagar är så underbara så det är svårt att beskriva dem. Tur att det blir ett nytt nästa år, längtar redan efter att de ska börja släppa lite band, hade varit kul att åka upp till Stockholm och åka med på Rockbåten men man kan inte få allt. I natt har jag haft besök i sängen, smirre har blivit en riktig tryckare ;) I natt har han intagit halva sängen, lilla katten kan verkligen breda ut sig men är så mysigt så det gör inget, älskar min kisse han ger mig så mycket <3 p="">Nej dags att ta tag i dagen, ha det så gott

Kramizar

Inga kommentarer: