14 juli 2013

Söndag och första veckan på semestern är över



Söndag och första veckan på semestern är över. Det går fort men samtidigt så känner jag sakta att jag börjar varva ner, känner mig lugnare och sover bra så det går åt rätt håll ;)
I går var vi på solens Ö och kombinerade målning av hus med att fira husägarens födelsedag :) Syster yster fyllde år. Mycket trevlig dag solen sken och värmde oss rejält på axlar och ryggen när vi målade men fint blev det :) Sen hann vi även med en lång härlig promenad ner till sjön där Bruno fick bada lite och jag fotade den härliga miljön. Öland är ett guldkorn att fota finns hur mycket som helst att fånga med kameran :) Det gillar jag. På kvällningen kom det mer roligt folk och det blev lekar, mycket skratt, god mat och med den samlingen av folk gick det inte att ha tråkigt, skrattade tills jag fick kramp, älskar sådana här kvällar man känner vilket rikt liv man har :D
Idag är vi trötta och lagom slöa men det gör inget man kan ju det för man är ju ledig ;)

Däremot blev jag väldigt ledsen idag när jag läste Aftonbladet. Har en tid varit besatt av Glee, en serie om ungdomar, väldigt bra. Idag såg jag att en av de bästa i serien har dött Cory Monteith
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article17130246.ab  blev så ledsen, är tragiskt när en ung människa med den talangen dör enbart 31 år gammal :`(
Bildspel: Klicka för att starta
                                         R.I.P  Cory Monteith ( Finn Hudson)

Ni ska jag fortsätta att ta det lugnt och ev titta vidare på Glee fast det känns tungt, ha en bra dag alla


Kramizar :D

Inga kommentarer: