8 juli 2013

jag har semester ;)

Som ni märker är jag inte här så ofta just nu, jag har semester ;) Har mått ganska så bra de sista månaderna och det som känt jobbigt kan jag inte skiva om här, finns alltid någon som tar illa vid sig :/ men dagarna går och så kom då äntligen den här stora dagen  :D 5 veckors semester och inte kan den ha börjat bättre. Strålande sol och utlandsvärme me like ;) I går tillbringade jag och maken på stranden med bästa b och J, varmt men underbart. Lördagen firades i Blomstermåla på Blomsterrocken, bra musik och kul att träffa folk man sällan ser i vanliga fall :) Senare grillade vi hemma hos oss och hade turen att få hem ett födelsedagsbarn men det visste jag inte innan, ingen tårta men god mat och mycket skratt hoppas jag förgyllde hennes kväll :) Själv var jag supe nöjd och min må bra påse är överfylld :) Just nu är det dock en sjuhelvetes huvudvärk som däckar mig, har gjort allt som står i min makt för att bota den men icke den sitter fastklistrad vid mig så jag får väl bara gilla läget nere i källaren i mörkret och svalkan och hoppas den ger med sig.
Har dock hunnit med massor idag så i morgon kan jag enbart ägna mig åt solandet, stranden eventuellt om jag får med mig dottern :) Nu blir det soffan så ha det så bra och njut av solen :)

Kramizar

Inga kommentarer: