9 juli 2013

Inte vän med vädergudarna just idag :/ ;)

Tisdag och jag har sakta men säkert börjat inse att jag är ledig, inga väckarklockor som ska ställas och det bästa inga måsten :) Har börjat gå en lång promenad innan frukosten, dottern och jag. Riktigt skönt måste jag erkänna när man väl tagit sig ur sängen ;) 50 min rask promenad och sedan go frukost med jordgubbar är inte helt fel :)Konstigt nog mår jag riktigt bra efteråt :)
I dag har vi varit och växlat till oss euron det börjar närma sig och jag ser riktigt mycket fram emot att tillbringa en vecka i Paris, just nu är det strålande sol och 27 grader och jag hoppas det håller i sig till vår vecka med :) Dags att börja kolla upp lite vad man ska ha med sig.. längtar. Planen för dagen var att sola men blir totalt tokig på detta väder, ena stunden molnigt och andra soligt, ger upp och gå¨r in och då retar solen mig minsann genom fönstret men går jag då ut ja då går den i moln, inte vän med vädergudarna idag ;)
Nä ger solen en chans till sedan blir det en bok eller något annat avslappnande bara för att jag kan göra så ;)

Ha det så gott alla :)
Kramizar

Inga kommentarer: