31 juli 2013

I morgon är en jobbig dag

Har hamnat i ett vakuum, går i min lilla bubbla och snart spricker den väl.Är skönt att vara hemma att allt går i den vanliga lunken och att ha alla mina nära och kära hos mig.Är lite känslosam idag för jag vet att i morgon blir det en jobbig dag :/ I morgon är det ett år sedan en av mina bästa vänner hittades död. Det var en upplevelse jag skulle ge vad som helst för att ha upplevt, kommer leva livet ut med det jag såg och det jag kände då gör lika ont i dag som då. Han var en underbar person som gav så otroligt mycket men krävde sällan något tillbaks, en människa med hjärtat på rätta stället. Du är fruktansvärt saknad :´( I morgon ska jag åka ut till dig och tända ett ljus, men igentligen skulle jag ta mig mod att åka hem till dig..... men det gör så fruktansvärt ont....

Inga kommentarer: