10 mars 2013

Sol, blåst och lite roliga minnen :D

Strålande sol och en och annan snöby, ja det är väl Mars i ett nötskal :) Tyvärr är det kallt och blåsigt och inte alls så där mysigt att ge sig ut och promenera men ut ska jag ... senare ;) Gårdagen var en besvikelse men men man styr inte över vad som sker. men tycker att det är väldigt fel att en utländsk jury ska bestämma vem vi ska skicka när svenska folket väljer en annan :/ Men tänker inte slösa mer energi på detta lilla problem. Nu får vi hålla tummen för att Robins röst håller den 18 maj och att han klarar att hålla tonerna bättre än i går.
Jag har landat efter mitt stora äventyr i veckan, ett roligt sådant. Måste erkänna att jag åkte mest för min mans skull men måste ändra den inställningen då jag insåg att jag hade väldigt roligt, mellan alla ångestattacker ;) Men man lär sig av att utmana sig själv, det jag led av första dagen klarade jag den sista :D och då önskade jag verkligen att vi skulle varit kvar ett par dagar till... då hade jag kanske lyckats följa med de andra upp och åka i de stora backarna. men man kan ju alltid åka fler gånger :D





                                    Detta är min backe, här lärde jag mig att bromsa och svänga ;)
                                                                Här bodde vi :)
                                                       Grabbarna bus på väg upp i E8 :)
                                                       Nästan hela gänget på G :)
                                                         Okänd man ;)
                                      Volvo var på Hundfjället och även barnen fick ha roligt, söt bil ;)
                                                       En av våra kompisar in action :)

Nu när man sitter och tittar på alla bilderna så längtar man tillbaks väldigt mycket men jag har fått lära mig att man ska åka eller sluta när man har som roligast för då längtar man till nästa gång ;) Så jag får väl längta lite då...
Men hur roligt man än har det så är det skönt att komma hem, hem till att det vanliga och sina rutiner. Krama om sonen som sköt om hus och katt, det kändes bra :) Och det bästa var att man var ledig i fredags med så man har verkligen hunnit att relaxa ordentligt. Nu är det bara att ladda om inför en ny arbetsvecka med alla mina trollungar, ser jag fram emot :)
Så nu ska jag ta tag i denna soliga men blåsiga dag och göra det bästa av den, får väl krypa i vinterstassen och ta min promenad ....
Ha det så gott kramizar

Inga kommentarer: