14 mars 2013

Bra och dåligt....

Mörkt ute och mitt humör sjönk med snön, ville verkligen inte ha mer snö nu :/ Men det är ju fortfarande vinter och då ska det ju vara så här men det är skit tråkigt. Just nu är allt lite upp och ner och jag går på nålar känns det som, sover dåligt och funderar för mycket. Blir trött och ireterad för små saker men håller min fasad, annars skulle jag nocka vissa personer som retar mig till galenskap snart. Finns verkligen en hel del nötter... Inte för jag är så perfekt men hallå varför måla fan på väggen för små bagateller.... hmmm
Har precis lyssnat på nästan alla schlagerlåtarna, blev inte så positivt överraskad måste jag säga. Mycket skit och några små godbitar här och där men vem som vinner, ja vem vet och vem bryr sig. Känns lite surt att jag tappat intresset för schlagern som jag troget följt i så många år, men men tittar gör jag säkert ändå den där kvällen i Maj ;)
Till helgen ska jag in till Kalmar och ha lite lördagsmys med dottern och två goa kompisar, vi ska gå på bio och äta nåt gott, ser jag fram emot. Filmen vi ska se heter OZ: The Great and the Powerful

 Verkar klart sevärd, tyvärr måste jag då säga så är den i 3D och det gillar jag inte men det är bara att gilla läget och hoppas att glasögonen är bra annars är det kört ;)
Nu är det dags att inta soffan för ett nytt avsnitt av The last resort, mycket bra program tycker jag men det är jag det ;) Ha det så gott och en stor kramiz från lilla mig...


Inga kommentarer: