13 mars 2013

I kväll är jag riktigt ledsen :´(

Snacka om att jobba i motvind, nu gäller detta inte mitt jobb. I flera år har jag slitit och kämpat för en person, ja självklart har den personen slitit lika mycket som jag. Men nu inser man att det inte varit värt ett skit, är så trött och besviken just nu så jag skulle kunna lägga mig ner och bara gråta. Hur fan vi än gör så löser det sig inte, finns ingen hjälp att få fast vi blivit lovade det hela tiden. Nu är allt bara vårt ansvar !!!! Hur det nu kan vara det. Vet att det har varit tufft på alla sätt och vis och att det har ljugits och strulat runt i massor men man kan faktiskt ändra sig, men inte får man chansen att visa det då nä då sparkas det på den som redan ligger ner.... Ger snart upp

I kväll är jag riktigt ledsen :´(


Inga kommentarer: