29 januari 2016

Lite smått och gott...

Har upptäckt att man klarar sig ganska länge utan sömn. har i hela mitt liv sovit minst 8 timmar varje natt men de sista två veckorna har dessa timmar minskat drastiskt. Allt från 5 .3 timmar och nu börjar hela jag att märka av detta. Ingenting funkar som det ska. glömmer saker, säger fel namn och gör en massa konstiga saker. Vet inte riktigt hur jag ska ta mig ur detta men kämpar på rätt som det är så sover jag väl ett dygn ;)
Var hos läkarna i går och tog en massa prover. har i flera år haft skakningar i mina händer och ben. ibland mer och ibland mindre. fick göra en massa roliga saker och det upptäcktes att jag är nog inte riktigt som jag ska ( mer än vanligt alltså ;) i höger sida, sämre reflexer mm. Så nu inväntar jag provsvaren och sedan tar jag itu med det.. om det nu är något.
I morgon blir det en tur in till Kalmar med B, lite shopping och ev lunch, ser jag fram emot. behöver lite små saker se om jag hittar något annat roligt också.

Nä nu ska jag inta sängen och läsa min spännande bok och invänta maken som är och bowlar.
Ha det så gott och var rädda om varandra...

Inga kommentarer: