5 februari 2016

Blev visst fler ord än jag tänkt ....

Skriver inte så ofta längre, har tappat lusten lite. Eller orken får jag väl erkänna och kanske ett händelselöst liv. jobbar mest och det kan jag ju inte skriva om. Jag är trött på mörker och kyla men det är också tråkigt att läsa om. trött för jämnan = ointressant så vad ska jag skriva om då?
Längtan... längtar ni efter något? Jag längtar hela tiden efter nya upplevelser, vill ut och resa. se mig omkring i världen men just nu får det vänta lite. har ju min farbror att tänka på och vill inte ge mig iväg när han är så dålig, vill finnas där för honom och hjälpa till om det behövs eller bara vara där helt enkelt. Men det hindrar mig ju inte att drömma :)
Min man har ju köpt sig en leksak ;) en muskelbil som han har sparat till i hela sitt liv och jag är så glad för hans skull och min för jag lär väl både få köra och åka med :) Men jag har ju också sparat lika länge, jag har ju lika mycket pengar som mannen hade.... jag vill också köpa något som jag kan ha roligt med och jag tror att jag vet vad :D letar för fullt men inte hittat något som passar min smak än men skam den som ger sig ;)
denna vecka har vi börjat med mat påse från City gross. Mycket konstiga maträtter har det blivit men så goda måste säga att det har varit bättre än jag trodde. portionerna är lite snålt tilltagna men vi klarar oss precis men med två stor ätande karlar så ;) ;) kommer fortsätta med detta, mycket bra initiativ av mig klappar mig själv på axeln och vet ni vad det bästa är? när jag kommer hem om kvällarna så finns allt hemma och bara att sätta igång, inget tjat eller gnäll det gillar jag :)
oj nu blev det mer skrivet än jag hade tänkt bäst att sluta och njuta av fredagen ensam i soffan ;)
ha det gott kramizar :)

Inga kommentarer: