1 september 2015

Är kär i en liten prinsessa :)

Är kär i en liten prinsessa :) i söndags fick vi en ny medlem i vår lilla släkt, underbart. En liten tös och hon är gudomligt söt. känslan av ett nytt liv är fantastiskt att man kan skapa något så perfekt tillsammans är otroligt. Jag är glad att det börjar komma lite bebisar nu, att släkten ökar istället för minskar som den gjort i några år nu.
Är också glad att det har regnat idag men inslag av åska, jag är glad att jag fick gå på en väldigt inspirerande föreläsning som gav mig lite tankar och många skratt. Jag är glad att jag fått prata med dottern i över en timme och jag inser att jag snart måste boka in en tripp till Göteborg, längtar att få upptäcka den staden även på hösten, sen vintern :) Man måste se allt positivt för annars upptäcker man allt det mörka och det bara tynger ner en så nu ska jag försöka fokusera på det positiva.... inte det lättaste dock.
Tända lite ljus och krypa upp i soffan känns helt okej ikväll, känner att krafterna är det lite si och så med.
var rädda om er kramizar

Inga kommentarer: