21 september 2015

saknad.....

Varför ska man fästa sig vid personer som man inte kan behålla i sitt liv? Flickvänner kommer och man börjar tycka om dem och sedan tar det slut....
Då sitter man i en sits som blir svår att lösa då man vill fortsätta vara vän med henne men sonen vill att hon ska försvinna.... för det är en jobbig situation för honom, känslor mm, svår sits. Vet att man inte ska lägga sig i vet att det inte är mina val men det är ändå en jobbig känsla. ja ja inget jag kan göra åt, hoppas bara att det ska komma någon som stannar lite längre och som man kan lära känna, det vore kul :)
Höst känslan börjar infinna sig mer och mer. Ljusen brinner i varje rum och jag njuter av det, på ett annat sätt än jag njuter av de andra årstiderna. ikväll tände jag till och med en brasa, mysfaktor :)
positivt tänkande kommer man långt med ;)

Ha det så gott och var rädda om er

kramizar

Inga kommentarer: