20 juni 2015

Dagen efter....

Dagen efter kan summeras = BRA. Första midsommar jag ligger i sängen kl 22.00 som jag kan minnas ;) men inte fel för både jag och mannen mår bra, ingen bakis synlig än i alla fall. Gårdagen firades ute på ett blött Oknö. Ett glatt gäng förgyllde kvällen med mycket god mat och massor med skratt. Lite lekar som tyvärr är obligatoriska, gillar det inte men deltog lite på ena hörnet.Var en sväng på kaffetorpet, hälsade på nästan alla troll ungar ;) såg en kändis, Laila Bagge men annars en blöt tillställning. Sonen var på tur runt om i landet fick se både Norrköping och Linköping innan tösen satt i bilen men vad gör det. De är ju unga en annan hade ju somnat mitt i mellan städerna ;)
I dag blir det ett besök på solens ö, Öland men tror att solen tagit semester, ser lovande ut på väderkartan men om det stämmer i verkligheten får vi väl se. Kan vara skönt att komma hemifrån lite. Jag hoppas ni läsare har haft en lugn och skön midsommar med god mat, bra sällskap och mycket kärlek.
Var rädda om er....
Kramizar

Inga kommentarer: