6 april 2015

Saknad



Saknar redan, är lite mer än en timme sedan hon åkte och redan saknar jag så det gör ont. saknar oredan hon ställer till med när hon kommer hem, saker överallt. saknar den extra tvätten som dyker upp, hennes glada skratt under våra promenader, sällskapet i soffan, diskussionerna ja allt helt enkelt. Känner mig tom och orkeslös och vill bara att hon ska vara här igen men hon sitter på tåget mot Göteborg, tillbaka till sitt nya spännande liv, nya utmaningar och utveckling. Det är precis som det ska vara, hon där lycklig och jag här lycklig för att hon är det ledsen över saknaden men den behåller jag för mig själv. När hon ser mig är jag positiv, tillmötesgående, pushar, och övertalar, det är nu hon är ung och kan testa sig fram det är nu som hon ska ut och se sig omkring, vi finns kvar här och stöttar i allt precis som det ska vara men ändå rinner det en tår på min kind, älskade barn älskar dig så......


                                                                      

Inga kommentarer: