5 april 2015

Att vara i en ond cirkel......

Att ständigt vara trött tar på krafterna. har en längre tid sovit väldigt dåligt, vaknar till och från. Somnar bra men runt tolv och framåt så är det ett enda virrvar av att sova och vakna. Nu känner jag att det börjar ta på mig mer än jag gillar. tappar tålamodet snabbare, har ingen ork, vill inget och är allmänt depp. Gillar inte situationen och hoppas det vänder snart.
Att ha dottern här är så underbart, vi gör en massa saker ihop och jag mår bra :D i går var vi i Kalmar hela dagen, shoppade, åt, gick en massa och slutade med att gå på bio, en hel lång dag i kalmar. Filmen vi såg var INSURGENT, del två i en trilogi. jag tycker den är riktigt bra, gillade första filmen också.



kan varmt rekommendera den och längtar redan efter nästa film ALLEGIANT.
Idag har vi haft påskmat med svärrisarna och min farbror, är i matkoma. Åt inte så mycket dock för jag vill inte vara så där proppmätt som man kan bli av denna mat. är däremot allmänt slö och det ska bli skönt att ha soffan och huset för sig själv ikväll då resten av familjen med vänner ska gå på bio här i mönsterås och se nya Fast and Furious filmen, inget för mig.

var rädda om er, kramizar :D

Inga kommentarer: