11 april 2015

Japp jag gjorde det... sprang alltså ;)

Då var den gjord, årets första springtur. Gick över förväntan trodde jag skulle flåsa mer faktiskt ;) har en runda på ca 8½ km som jag brukar gå en bit av den är det grus på och det kändes bra att börja på gruset. nu är jag sjukt nöjd över mig själv ;)
Solen strålar och man kan verkligen inte klaga, älskar denna årstid när allt vaknar till liv, slår ut och börjar leva. Våren är magisk, ena dagen är det sommarvärme andra dagen är det full snöstorm och ändå så vaknar naturen, otroligt. i går hade jag en otrolig energi, hände massor i detta hushåll. Kan intyga att huset är väldigt städat händer inte så ofta numera då jag hellre prioriterar annat. Hann även med årets första grillning absolut inte den sista :) så idag skulle jag egentligen gå ut i trädgården och vara duktig men det känner jag verkligen inte för, tyvärr. har totalt tröttna på att ha trädgård, vill verkligen ha en fin med massor av blommor mm men inte att ta hand om den urtråkigt, önskar dock att det var roligt. Gör det en annan dag ;) Sonen sover och mannen sover middag, tråkiga är vad de är, jag är ju uttråkad :( men får väl hitta på nåt...

Ha en bra dag och var rädda om er, kramizar

Inga kommentarer: