28 april 2015

Ja ibland är det en sådan dag

Vilken jäkla dag, har gått i 120 från det jag gick upp tills jag kom hem, orkar knappt hålla ögonen öppna just nu. Men har varit en bra dag ändå.
Har precis betalat räkningar, det tråkigaste man kan göra, tycker jag. Man blir så glad när man får lön och man vill så mycket men sen när allt är betalt och man inser att resten räcker bara till mat, ja då är det inte lika roligt. Men jag ska inte klaga, finns dom som har det betydligt värre och jag kan ju faktiskt spara lite så ;)
Det där med att ta tag i motionerandet blir inte riktigt som jag tänkt mig, vill och lusten finns i alla fall på förmiddagen men sen när man kommer hem och luften går ur en nä då är det skönt att bara vara hemma i lugnet och tystnaden.
Men fått två glada besked som lugnat ett oroligt mamma hjärta ett tag nu- Bostadsproblemet i Göteborg är löst och sonen har fått jobb :D så jag är så glad känns som att för en gångs skull så går allt åt rätt håll, man kan ju hoppas det i alla fall ;)
36 dagar kvar, 36 dagar som jag hoppas går fort för måste erkänna i år vill jag verkligen åka. Bra band och förhoppningsvis bra väder, bara en tråkig sak men det får jag väl bara acceptera men konstigt kommer det vara att inte vara tillsammans som man brukar men men :/


Ha det så gott, kramizar


Inga kommentarer: