29 augusti 2013

Sepeationskänsla ...

Idag vaknade jag och kände mig pigg :) trodde jag inte i måndags då det kändes för djä... rent ut sagt och trodde jag skulle ligga nerbäddad innan fredag, skam den som ger sig. Men tar det lugnt ändå för med min tur så kan jag lika väl ligga i helgen igen och det vill jag inte.
Det är höst, inte vädermässigt men här hemma. Dottern flyttar hem till Kalmar på söndag och med det så är denna sommar över :( Hon är jätte glad och längtar hem, sköta sig själv och lugn och ro, det tycks hon inte få här hemma ;) men jag förstår henne, hon har lämnat detta hus och är bara hemma på besök när hon sommarjobbar och nu börjar allvaret igen med skolan och alla plikter som det för med sig. Men skulle ljuga om jag sa att det ska bli skönt, tomt däremot, väldigt tomt. Men hon finns ju 30 min härifrån så det är ju bara att pysa in och hälsa på och det är ju en giltig skäl till att komma till Kalmar och mysa lite ;)
Nu är det dags för soffan, ha det så gått.
Kramizar :)

Inga kommentarer: