19 augusti 2013

I dag skulle mamma ha fyllt 67 år :´(

                                                               19 Augusti
                                              I dag skulle mamma ha fyllt 67 år :´(

Saknar dig massor, lika mycket idag som 1999 när du så hastigt lämnade oss. Saknaden, tomheten, vetskapen är ibland knäckande och ibland helt underbar, låter konstigt kanske men min mamma var inte den lättaste att leva med på många olika sätt. Men mamma är ändå mamma och jag älskar henne då och idag...
Har varit och satt gula rosor vid graven, snart dags att höst städa och pynta med andra blommor, men det får vara ett tag till, sommaren är ju inte helt slut än :)




Idag var det jobbigare att gå upp än förra måndagen, inte för att jag inte ville gå men var trött. Tyvärr så tror jag att jag är allergisk mot något på jobbet för nu har jag varit där i en vecka och som på beställning kom nästäppan och huvudvärken + att ögonen rinner :( detta ogillas men jag fortsätter att ta min allergimedicin trots att den inte verkar hjälpa och hoppas det är något övergående ( kan jag ju tro). Annars var det riktigt roligt idag för nu är alla barnen tillbaks från sina sommarlov, de har vuxit och blivit så stora alla mina trollungar och det ska bli spännande att få jobba med dem denna höst :) Arbetskamraterna är kanon med så jag känner att detta kommer bli en bra och lärorik höst med massor av nya intryck, misstag och skratt ;)
Bråkar med en envis huvudvärk och eftersom den inte ger med sig så snörar jag på mig jogging skorna och ger mig ut i friska luften,

Ha det så gott och var rädd om er :) kramizar

Inga kommentarer: