11 augusti 2013

Semestern slut ....

Söndag och sista kvällen för denna semester. Men jag är nöjd ska bli kul att börja jobba i morgon, rutiner och ta tag i sådant som blivit liggande. har haft 5 härliga veckor med mycket sol och värme, roliga upplevelser och underbart sällskap av familj och vänner.
I går grillade vi hemma hos J och B innan vi åkte in till Kalmar och stadsfesten. Vi hamnade på Krögers och där satt vi hela kvällen, lyssnade på de artister som spelade på larmtorget, pratade med folk och framför allt tittade på folk, kul när det händer lite och massor med nya människor dyker upp i vår fina stad Kalmar. Men idag är jag trött, drack inget men känner mig seg ändå, sovit för lite antagligen. Så alla måstena som jag hade satt upp idag de sket jag allt i, har  gjort lite men nä resten får de andra ta i morgon när jag jobbar, så som städningen, behövs en rejäl rengöring så de får allt lite att bita i ;) Är ju inte bara jag som ska slava med hushållsarbetet, finns ju tre till :) Har varit ett riktigt läsar väder idag regnet har öst ner med lite mellanrum och åskat har det också gjort, hade passat bra att sitta på altanen med en bra bok då, men hade ju ingen tyvärr. hoppas verkligen att bibblan hör av sig snart så jag har något att läsa. Men jag leker med min nya telefon istället, roligt det med. Bytte upp mig till en Iphone5 och den är lika skoj som 4 an ;) Spelar Words in a pic med läskigt att man kan fastna så i ett spel, blir så frustrerad när jag inte kan lösa orden men det gäller bara att inte ge upp ( säger de som vet) . Nu är det snart dags att krypa upp i soffan och se Bones sen sängen för kl ringer tidigt i morgon, 05.00, kan ju hoppas att jag vaknar. Ha det så bra :)

Kramizar

Inga kommentarer: