11 maj 2013

:)

För ovanligheten skull så är allt bra, däför är det lite skrivet här. Jag jobbar och jobbar men så roligt så jag klagar inte. Men en heltidsvecka sätter sina spår och på fredags kvällen är man trött. Och jag tillåter mig att vara det :)
Har kommit igång med min löpning och är nöjd med mina framsteg, springer nu 5,5 km och ska göra så tills det känns bra. Just nu tar det 43 minuter att springa runt men det ska ner till 30 innan jag ska ge mig på längre sträckor. Behöver ju inte stressa, tjejmilen är ju inte förena i september. Men en massa annat närmar sig med stormsteg och det är bara 25 dagar tills jag beger mig ner till Sölvesborg, Norje och Sweden Rock :). Ser verkligen fram emot det och hoppas och ber att de högre makterna ger oss sol och värme, allt blir så mycket roligare då ;). Sen blir det student, äntligen vet faktiskt inte vem som längtar mest sonen eller jag men tror allt på sonen ;) Ska bli kul att fira av honom från skolplågan och att som förälder att inse att skoltiden är över. jag kommer aldrig ha ett skolbarn mer och jag måste erkänna att det känns skönt. Inte mycket för skolan just nu :/ Men det är andra orsaker.
Sen är det midsommar, roliga grillkvällar fram tills dottern fyller år, kalas sen åker vi till Paris :D 7 dagar i den franska huvudstaden men dottern, kameran och förhoppningsvis sol, längtar ... är mest rädd att jag måste äta grodlår och sniglar :0 men det finns väl MC Donalds i Frankrike med ;)
Nu ska jag fixa till mig lite för ikväll är det fest, fest med bästa kompisarna. Blir grillat och sedan bär det av mot Blomstermåla och deras 50 års jubileum massor med go musik och en hel del kända och okända ansikten :)
Ha nu en kanon lördag och var rädd om er :)

Inga kommentarer: