21 maj 2013

Grått och disigt....

Idag är det grått och regnigt ute ( om nu någon missat detta ) och jag slutar ju självklart tidigt. Ingen promenad el springrunda i detta väder :( har varit en bra dag på jobbet med mycket saker att fundera över, roliga saker.
Igår fick jag en ny vän :) var hos en väldigt speciell person som hjälpte mig  och jag blev sjukt nöjd :) Idag kliar det och är allmänt irriterande ;) men vad gör det snart är det läkt. Nu sitter jag här vid datorn och njuter av att jag inte har en massa måsten, har jag ju men de skiter jag i. Kan ju göras en annan dag ;)Finns ju alltid något att göra i ett hus men på sista tiden har jag sänkt min måste nivå, alla jobbiga krav på mig själv och jag mår så mycket bättre. ja det finns en massa dammtussar i mitt hus men jag dammsugar när det behövs, inte för att man "ska".
Om 16 dagar är det dags att packa husvagnen och bege sig mot 4 dagars festivalliv :) Ser fram emot detta och jag hoppas på bra väder, mycket bra musik och udda människor ;). tråkigt inlägg men har så mycket som jag vill ha ur mig men svårt ibland så jag behåller det hos mig själv ett tag till.... är lite irriterad på en person som jag tycker är .... för mycket just nu men lägger det till bakomliggande lister orkar inte bry mig. Tar för mycket kraft att fundera över oviktiga saker som detta :) Nu ska jag fundera ut vad det ska bli till middag ikväll med min bästa familj, ha det så gott :)

Kramizar


Inga kommentarer: