24 maj 2013

Mycket på en vecka ....

Efter en bra vecka så är det ändå skönt när fredagen kommer, det är intensiva dagar med ett gäng trollungar :) Har haft en väldigt efterhängsen huvudvärk i två dagar och tagit en hel del Treo men det hjälper för stunden och det gillas. men tyvärr så fick jag ställa in nattvandringen ikväll, Ogillas :( men vad gör man när det inte funkar....
Är så otroligt avis på min ena syster yster ikväll som är och tittar på Bon Jovi just NU, ville så gärna åka men fasen att ekonomin ska hindra en...ska ju i oförsig leva festivalliv och 12 dagar så jag ska inte klaga men lite surt är det allt, vill ju gå på alla stora konserer i år. även ett annat av mina favvo band kommer ju Iron maiden men har sett dem 4 gånger så ;) Spotify går för fullt och jon Bon Jovis ljuva stämma flödar ur högtalarna, ena godingen efter den andra :D
I måndags var det dags igen, en ny kompis skulle pryda min kropp, nervös till tusen anländer jag till  black Diamond tattoo i kalmar. möts av en glad Jens och min nervositet försvann. tog betydligt längre än alla de andra jag gjort tillsammans men det var helt okej, gjorde inte ont konstigt nog. kan ju inte påstå att det är skönt men det gör inte ont heller, svider mest. Är så sjukt nöjd med den, såg ritningen innan och blev allt lite osäker men fasen när den var på plats med skuggor och allt så blev den så jäkla bra :) Jens är skicklig på det han gör och jag är super nöjd. nu ska kroppen vila över sommaren, man får ju nämligen inte sola på minst en månad efter den är nygjord :0 och jag älskar ju solen så tajmingen denna gång var väl inte den bästa. Kommer bli brun på framsidan i år ;) Nu finns det 5 st objekt på min kropp och jag älskar dem alla men ojämnt tal gillas inte så planerar den 6 sen får vi se om det blir flera ;)
Mörkret sänker sig utanför fönstret och det regnar till och från, skönt att sitta i soffan med mjukisbyxorna på och slö titta på tv med mannen i mitt liv, ska inte klaga jag har det riktigt bra och jag hoppas ni har det också.

Var rädda om er, kramizar :)

 

 


Inga kommentarer: