14 maj 2013

Ingen bra dag idag :/

Ingen bra dag idag :/ Eller rättare sagt har inte varit det på flera dagar. Började med lite kill i halsen som sedan utvecklade ett fenomen som kallas " tappa rösten". Har ingen röst bara ett kraxande och den sviker mig hela tiden, blir tokig. Och inte nog med det så har det tillkommit en väldigt envis och besvärlig hosta som driver mig i små atomer :/ hade precis kommit i bra flow med träningen, sprang 5 km på 34 minuter i söndags och var så stolt över mig själv och vad jag hade presterat... nu inget springande :/ man ska vila mm skit tråkigt säger jag då :/ Ringde läkarna idag och bad att få lite hostmedicin utskriven, mm det kunde jag väl få typ, åk till apoteket efter kl fem så finns det där. Glad åkte jag till apoteket men icke sa nicke fanns då ingen medicin där inte :( Sur som ättika så åkte jag hem igen, tänker kolla i morgon på rasten annars så ringer jag väl igen, måste få sova om nätterna ju.
Som ni märker ... ingen Glad Lotta utan en deppig en, men jag är inte så långvarig i mina sura stunder så det går säkert över om en stund eller ett par dagar ;)
Solen skiner bland regnskurarna ;) och jag gillar att det blivit så grönt, blommorna blommar och det känns som sommar. Spåret är underbart att springa med alla blommorna, så det är bra både för fläsket, motionen och själen att motionera :D
Avslutar med en bild på min älskade katt Smirnoff " smirre" när jag ser honom så önskar jag att man ibland kunde vara en katt, inga bekymmer där inte ;) ha det så gott och var rädda om er, Kramizar

Nä datorn och jag är icke överens så det blir inget kort på smirre bus.

Inga kommentarer: