29 april 2013

Inte många ord ...

Hejsan är ett tag sedan jag skrev något men känner inte för att skriva och då blir det inte många ord ;) Men allt är bra, våren har kommit och snart värmen med hoppas jag innerligt, svinkallt om morgonen. I helgen var jag och fyra till i Ullared, väldigt roligt. Måste dock erkänna att så billigt har jag aldrig kommit undan med förut. tyckte ändå att jag fick med mig mycket saker hem. Mycket folk dock men väljer man lönings helgen så får man ju skylla sig själv ;) Men det var skoj att bara komma iväg. I morgon är det Valborg och ev ska vi gå och titta på brasan, gillar det inte igentligen för jag tycker så synd om alla djur som byggt bo och blir innebrända. glömmer aldrig den stackars hare som sprang ut från elden på Nynäs med brinnande päls, kommer alltid att finnas på min näthinna :/ På kvällen ska jag vandra och ha koll på ungdomarna, men det brukar inte vara några stora problem, de har roligt helt enkelt och vi finns till hans om det behövs :)
Så nu vet ni att jag lever, var rädda om er :) kramizar

Inga kommentarer: