4 april 2013

Mycket att se fram emot :)

Är veckovill :0 tror hela tiden att jag är en dag efter. Inte bra att vara ledig en måndag men skönt nu när man inser att det redan är fredag :D det gillas. Solen har lyst hela veckan och det gör dunder för humöret, allt blir lättare. Kunde dock blåsa lite mindre för den är iskall den där vinden :/ men någon gång måste den ju vända och varmare luft kommer uppåt. Blommorna kämpar på i mina land och nu ser man faktiskt mer än bara blad. Känns i ansiktet med att man är utomhus mera, blir ju att man går ut även på eftermiddagarna nu, trollungarna ber ju om det och jag är inte sen att hänga på ;) Gillar ju att vara utomhus, mindre blåst dock. Deklarationen har kommit, inte mycket att jubla över där inte, skulle vara som när man pluggade, då var det kul :D men man får vara glad för det lilla som man får tillbaka, kunde ju vara värre, att få betala in istället :( men det slipper vi :)
Har varit duktig för sedan i söndags har jag gått en rejäl promenad varje dag efter jobbet på minst 50 min, känns underbart men mina benhinnor tycker något annat. men bara att bita ihop för nu jäklar ska jag få igång flåset, ska ju börja springa snart ju. Tjejmilen är bokad + hotell :). Resesällskapet är kanon så nu är det bara träningen som ska i gång.
En annan rolig sak som jag har att se fram emot är att världens bästa band kommer till Sverige för två spelningar, en i Helsingborg och en i Uppsala. Vilket band ;) Def leppard så klart, älskar dem och nu kommer de till Sofiero Slott den 2 Juli och jag har en biljett := ( studsar och hoppar av lycka) ska dit med syrran och hennes man, min ville inte :0 Hur nu det kan komma sig så sommaren blir full med musik och nya intryck :) Det GILLAS :D
http://www.sofiero.se/nyhetskatalog/legendariska-def-leppard-till-sofiero-2-juli/
Här kan ni läsa om det om det lät intressant :)

Ja ha om man skulle ta tag i allt det där som man inte hinner om dagarna, papper papper och mera papper :( önskar att jag fick ett mail där det stod att jag var klar, inte behövde gå det här året men men bara att gilla läget och göra sitt bästa
Ha det gott och var rädda om er :D  Kramizar

                                                          http://youtu.be/W9izmIcRJek

Inga kommentarer: