30 maj 2012

Frånvara, längtan, musik och smärta ....

Får ursäkta min frånvaro men det finns inte tid att skriva något om mitt  liv just nu. vardagen består av att jobba och att jobba. Men jag älskar att det är sommar på intågande, trodde det knappt med denna kyliga vår men härligt grönt är det ute och vi har haft många härliga dagar med sol och värme. just nu räknar jag dagar tills vi ska åka till Sweden Rock, ska bli så kul. Komma ifrån, umgås med härliga människor och förhoppningsvis springa på några okända med ;) Äta massor med onyttigt ( eftersom jag inte dricker ) och få sova i husvagnen. I min familj är det ju tyvärr bara jag som gillar det så det blir ju inte så ofta tyvärr. Dottern har flyttat hem tillfälligt över sommaren, hon ska jobba här hemma och varför pendla, jag gillar att hon är här :)
Förra tisdagen skulle jag lyfta upp ett ledset barn och råkade sträcka mig lite i nacken/skuldran, visst det kändes men sen glömde jag det. Kan säga nu är jag totalt låst, kan inte böja nacken framåt, ständig värk i hela över ryggen och nu har det även krypit ner i höger skinka och ben. Lilltån var vriden i dag när jag vaknade. Har fått en tid hos en massör som jag hoppas kan hjälpa mig, annars får jag fixa en kiropraktor lite snabbt för detta helvete kan jag inte fortsätta att ha. Jobba måste jag ju och det känns skit idag att behöva ringa och säga att jag inte kommer, känns som att jag sviker igen :( Men jag har världens bästa arbetskamrater och jag vet att de bara vill mig väl. Så nu går jag här hemma i slow motion och väntar på att klockan ska bli ett.......

Inga kommentarer: