8 maj 2012

Då var man igång då :)

Idag startade jag mitt springliv igen. Sprang spåret från kur till kur utan att stanna en gång, vet att det inte är långt men jag hade orkat mer men tyckte det var dumt att överanstränga sig. Dottern är hemma och vi sprang varsitt håll och möttes hal vägs. Flåsande och illröda i ansiktena men vi sprang och det är huvudsaken. Nu ska jag försöka springa ett par dagar i veckan och promenera resten, lugnt och stilla. Tjejmilen känns inte så där långt borta längre och jag ber till högre makter att mitt knä håller ( måste leta rätt på skyddet). Nu blir det en härlig dusch sedan slapp i soffan, har varit en jobbig dag idag. jag sabbade sonens uppkörning pga att jag kom ihåg fel datum och det känns jäv jobbigt :/ Sämsta mamman på jorden men ny tid är bokad och jag ska stå för allt själv. ha en trevlig tisdagskväll :D

Inga kommentarer: