1 maj 2012

Aj och ont :/ :)

I går var det en lugn kväll, var hemma ganska okej och sov länge. Underbar söndag tänkte jag när jag vaknade ;) insåg snabbt att det inte var söndag utan tisdag och att det var mannens alarm som gått igång :/ Kunde han väl ha stängt av men vi somnade om och när jag vaknade fanns det färska frallor på bänken :D det gillas. Dagen har gått i lugnets tecken för jag har haft så förba... ont i mitt ryggslut, gjorde nåt i går när jag städade förrådet på jobbet. Inget allvarligt men ont gör det. troligen något som sitter i kläm. Mannen skulle få massage så jag passade på att ta en jag med, kan säga att det var inte så skönt. Gjorde satans så ont men var välbehövligt. När det gör så ont så man nästan kryper ur skinnet då är det jobbigt. Nu är jag mör och det värker både här och där men värken i ryggslutet är betydligt mindre och det gillas. Kan ju hoppas att jag kan röra mig i morgon bara ;) Hade tänkt städa altanen men det skött jag på men mannen har slitit och plockat bort och varit och slängt massa skit som stod där och bara tog plats så det ser lovande ut :) Snart snart kan man sitta och grilla och mysa på altanen igen :) Men det får vänta för till helgen åker jag till storstan och stannar över helgen, ska bli skoj. Nu ska jag masa mig ut i köket och fixa färdigt maten, många kramizar :D

Inga kommentarer: