1 juli 2011

Fredag wiiiiiiii ;)

fredag underbara dag som inte gjort annat än bråkat med mig idag. Allt har varit upp och ner och allmänt jobbigt, ingen rolig dag allas :/. Det är många som går på semester och jag vill jag med, men har två veckor kvar och jag är glad för de pengarna så bara att gilla läget. Men idag var det motigt....
Tryckande varmt är det med, om det ändå kunde komma en rejäl rotblöta och lite åska så luften blev bättre. Gillar dock inte åska och blixtar men det är bättre än detta. ikväll ska jag bara vara, fixa lite Tacos när sonen kommer från gymmet, sen en lång promenad innan det blir dags att slå ner rumpan i soffan och se Morden i midsomer som jag spelade in nu i veckan, ska bli kul att se den nya Barneby lösa lite mord ;).
Har exploderat rejält i M-ås idag, el mellan Bruket och Emsfors, troligen har en person avlidit. Väldigt tragiskt http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13260214.ab

I går skrev jag på för en tid till på mitt underbara jobb, nu är det stenhård plugg som gäller så jag klarar den sista stora utmaningen av min Universitetstid, ni kan inte ana hur trött jag är på att kämpa med denna jäkla matte, jag gråter bara jag tänker på det. Har ett väldigt stöd i min lärare dock och jag tänker kämpa även denna gång ( har ju faktiskt gjort det de andra också :/ ) så håll gärna tummen för mig framöver.
Annars är mitt liv ganska så bra, köket går i slowe motion och det gör mig galen men inte att jag klagar... aldrig ;)

Var rädda om er nu... Kramizar :D

Inga kommentarer: