12 juli 2011

Tisdag och bara 3 dagar till semestern....

Vaknade idag och var så täppt, är så förkyld att jag börjar bli lite orolig inför vår resa :( vill att det ska ge med sig och jag ska slippa känna mig som en stor snorboll ;) Dagarna går och allt känns mycket bättre än i går och ja även i år förundras jag över alla dessa barn som kommer och är hos oss om somrarna, de är otroliga :) De lämnas till okända personer, till en okänd plats ( de flesta) och de klarar det galant, visst lite tårar är det emellanåt men vem kan klandra dem ? inte jag i allafall. jag beundrar barnen idag som så lätt flyter in i nya miljöer. Ikväll har jag skjutas P och L till nabben för att lana, så i natt är det tyst i huset när vi lägger oss, uppskattas :) Nä blir sängen för jag är skit slut och behöver ladda batteriet inför morgondagen, sov gott och en stor kramiz till er som läser :)

Inga kommentarer: