3 juli 2011

Sjukt roligt....

Har haft en otroligt rolig lördag måste jag få säga. Var hemma hos B och J och grillade, var en massa härliga människor som verkligen bjuder på sig själva. Hade skratt kramp så ofta att till slut fick jag hålla i käken, den höll på att gå ur led ;) Vi grillade och det var så gott, älskar grillat och dess tillbehör. (Inte lätt att banta här inte)
Vi hade pratat lite löst om att åka till Långemåla och dansa lite, Scotts uppträdde men inget var bestämt, men framåt tiotiden blev det bestämt att vi skulle och jag fixade en chaufför till ( dottern) och vi begav oss mot Långemåla. Mycket folk måste jag säga, bra väder och ja Scotts spelade bra. Mannen och jag buggade oss svettiga och det märks idag då att man inte har någon bra kondition el muskler för det värker i varenda muskel jag har tror jag ;) Men förbannat roligt var det :D kan tänka mig det igen.
Idag är vi trötta, väldigt trötta.Kan tänkas att man inte är 20 längre och att man verkligen behöver ladda batterierna efter en ute kväll.  Så idag har jag stökat över all stryk tvätt ( Boring) och tvättat ny, verkar aldrig ta slut. Bäddat rent och allmänt små plockat men nu efter en väldigt blåsig promenad känner jag verkligen hur trött jag är, önskar att jag med kunde lägga mig på soffan ( som mannen ) men har aldrig kunnat det så bäst att hålla igång och lägga sig tidigt istället. Han ( mannen) har lovat att bjuda på pizza idag så laga mat slipper jag ( det uppskattas) sen tänker jag lägga näsan i en bok och bara vara.

Är så glad för mina vänner, de vänner som man på sista tiden insett att man har och kan lita på, även om de är få så uppskattar jag dem mer dag för dag och skulle inte vilja vara utan dem för allt guld i världen. Så tack för att ni finns :)

Inga kommentarer: