15 juli 2011

Harry Potter The End.

I går var jag på bio och såg den sista Harry Potter filmen, Harry Potter och dödsrelikerna. Den var sjukt bra även om den av vek mycket från boken, det var ett värdigt slut på en 10 årig saga som hela vår familj har följt. Ja visst det är en barnbok men måste säga att det är bland det bästa jag läst.
Efter bion igår så var jag nöjd, ni vet så där att man ler när man går därifrån och kan tänka sig att se den igen och det ska jag fast här hemma i soffan. Får väl bli ett maraton någon helg när det är skitväder utanför. Kan säga att gillar ni Harry potter så se filmen och gillar ni den inte så skit i det ;) Kan även säga att det var flera än jag som blev berörda, det snyftades från flera håll och man var både glad, ledsen och nästan rädd stundtals. Kan säga att flera än en knut binds ihop ;)

       

Inga kommentarer: